Szkolenia

Jeśli chcesz rozwijać swoje kompetencje, nauczyć się nowych metod lub spojrzeć świeżym okiem na swoją pracę – zapraszam do kontaktu i udziału w szkoleniach.

Wiedza i umiejętności to podstawa skutecznej pomocy. Dlatego dzielę się doświadczeniem i najnowszą wiedzą z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej, organizując szkolenia dla specjalistów, studentów oraz wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć mechanizmy ludzkiego myślenia, emocji i zachowań.

Techniki doświadczeniowe w terapii poznawczo-behawioralnej

Program szkolenia obejmuje:

  • techniki doświadczeniowe – prezentacja metod (puste krzesło, współczujący towarzysz,  odgrywanie ról, wyobrażeniowa zmiana wczesnych wspomnień, i in.)
  • praktyczne umiejętności w zakresie wykorzystywania technik doświadczeniowych. Analiza przypadków

Planowany czas: 10 godzin dydaktycznych

Cena: 460,00 zł

Ból przewlekły a terapia poznawczo-behawioralna

Program szkolenia obejmuje:

  • ból przewlekły – definicje
  • modele psychologiczne, w tym poznawczo-behawioralne ujęcie bólu przewlekłego
  • terapia poznawczo-behawioralna bólu przewlekłego i jej skuteczność
  • ćwiczenie praktycznych umiejętności w zakresie pracy z pacjentem z bólem.  Analiza przypadków

Planowany czas: 9 godzin dydaktycznych

Cena: 430,00 zł

Zrozumieć problem pacjenta. Konceptualizacja przypadku

Program szkolenia obejmuje:

  • podstawy ogólnej diagnozy klinicznej
  • konceptualizacja. Model poznawczy i/lub behawioralny problemu pacjenta
  • pierwszy poziom konceptualizacji: ABC
  • drugi poziom konceptualizacji. Schematy poznawcze, typowe wzorce reagowania w przeszłości i ich uwarunkowania. Czynniki wyzwalające i odpornościowe.
  • ćwiczenie praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia konceptualizacji. Analiza przypadków.

Planowany czas: 9 godzin dydaktycznych

Cena: 460,00 zł

Techniki behawioralne w zaburzeniach lękowych

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • wiedzy na temat rodzajów zaburzeń psychicznych
  • świadomości przyczyn trudności emocjonalnych
  • wiedzy czym są techniki behawioralne i jaka jest ich skuteczność
  • umiejętności wykorzystana technik behawioralnych w poszczególnych trudnościach lękowych
  • analiza przypadków

Planowany czas: 9 godzin dydaktycznych

Cena: 360,00 zł

Techniki poznawczo-behawioralne w pracy z zaburzeniami lękowymi

Program szkolenia obejmuje:

  •  etiologia i epidemiologia poszczególnych zaburzeń lękowych
  •  objawy zaburzeń lękowych
  •  metody oceny i nasilenia objawów lękowych
  •  modele poznawcze i behawioralne poszczególnych zaburzeń lękowych
  •  wykorzystanie wiedzy na temat modelów poznawczych i behawioralnych w konceptualizacji problemów pacjenta
  •  zaplanowanie pracy terapeutycznej

Planowany czas: 9 godzin dydaktycznych

Cena: 430,00 zł

Zaburzenia snu a terapia poznawczo-behawioralna

Program szkolenia obejmuje:

  • zaburzenia snu, przyczyny bezsenności, nadmiernej senności
  •  metody diagnostyczne
  • poznawczy i poznawczo-behawioralny model bezsenności
  • techniki poznawczo-behawioralne w pracy z pacjentem z bezsennością
  • skuteczność terapii poznawczo-behawioralnej w bezsenności

Planowany czas: 9 godzin dydaktycznych

Cena: 420,00 zł

Diagnoza i terapia poznawczo-behawioralna stresu pourazowego

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • wiedzy na temat etiologii i epidemiologii stresu pourazowego
  • wiedzy na temat objawów PTSD
  • umiejętności stosowania metod oceny i nasilenia objawów PTSD
  • wiedzy na temat modeli poznawczych i behawioralnych PTSD
  • umiejętność wykorzystania wiedzy na temat modelów poznawczych i behawioralnych w konceptualizacji problemów pacjenta
  • umiejętność zaplanowania pracy terapeutycznej
Radzenie sobie ze złością i negatywnymi emocjami

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • umiejętności rozpoznania i nazwania konkretnych emocji
  • świadomości procesów inicjujących powstawanie złości i negatywnych emocji
  • umiejętności opanowania negatywnych emocji oraz destrukcyjnych skutków złości
  • umiejętności stosowania odpowiednich technik zapobiegania złości oraz jej wyrażania w sposób bezpieczny dla jednostki i otoczenia
Trening asertywność

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • świadomości mechanizmów utrudniających bycie asertywnym
  • umiejętności wypracowania własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach
  • praktycznych umiejętności reagowania na agresję i krytykę
  • umiejętności skutecznego osiągania celów
Rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji. Zarządzanie konfliktem

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • świadomości przyczyn konfliktów
  • umiejętności zapobiegania konfliktom
  • umiejętności w zakresie kontrolowania i zarządzania konfliktem
  • umiejętności udrożnienie komunikacji
  • umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Radzenie sobie ze stresem

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • świadomości przyczyn stresu
  • umiejętności rozpoznawania pierwszych sygnałów stresu
  • zrozumienia jak przebiega reakcja stresowa
  • umiejętności identyfikacji czynników stresogennych
  • umiejętności radzenia sobie ze stresem za pomocą technik poznawczych i różnych metod relaksacji
Trening relaksacji

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • świadomości przyczyn stresu i jego zdrowotnych konsekwencji
  • umiejętności radzenia sobie ze stresem za pomocą technik poznawczych
  • praktycznych umiejętności stosowania technik relaksacyjnych, m.in. ćwiczeń oddechu, treningu Jacobsona, autogennego treningu Schultza, wizualizacji, treningu uważności
Terapia poznawcza

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • wiedzy na temat tego, czym jest terapia poznawcza i jaka jest jej skuteczność
  • wiedzy na temat poszczególnych technik poznawczych, które można wykorzystać w szeroko pojętej profilaktyce oraz terapii
  • umiejętności stosowania podstawowych poznawczych technik terapeutycznych
Epizody ryzykownych zachowań młodzieży i studentów. Trudne sytuacje w dydaktyce

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • wiedzy na temat przyczyn zaburzeń psychicznych u młodzieży i studentów
  • wiedzy na temat częstotliwości występowania poszczególnych trudności u młodych osób
  • umiejętność identyfikacji zachowań problemowych występujących wśród młodzieży
  • umiejętności reagowania w sytuacji wystąpienia zachowania problemowego lub ryzykownego
Kurs malarstwa, arteterapii

Szkolenie jest realizowane przy współpracy z Piotrem Pacheckim, absolwentem malarstwa wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz filozofii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników:

  • wiedzy na temat zasad kompozycji
  • wiedzy na temat proporcji i konstruowania postaci i przedmiotów
  • uwrażliwienie na kolor
  • umiejętności stosowania podstawowych technik malarskich

Napisz lub zadzwoń, a wspólnie stworzymy wartościowe szkolenie, które realnie wesprze rozwój i praktykę uczestników.

Jeśli poszukujesz szkolenia dopasowanego do specyfiki Twojej pracy, zespołu lub instytucji – skontaktuj się ze mną. Chętnie przygotuję program odpowiadający na konkretne potrzeby: tematyka, forma (online lub stacjonarna), poziom zaawansowania – wszystko ustalamy wspólnie.